fbpx
אייקון אתר חן בוארון עו״ד

עורך דין מקרקעין מומלץ

משרדה של חן בוארון מתחייב לאיכות השירות, למקצועיות, יסודיות, אחריות, זמינות מירבית ויחס אישי לכל לקוח ולקוח.
עורך דין מקרקעין מומלץ

במידה ואתם מחפשים עורך דין מקרקעין מומלץ הרי שחן בוארון משרד עורכי דין הינו המקום הנכון בעבורכם.

לא לקחת עו״ד מקרקעין מומחה, או לקחת עו״ד מתחיל שלא מתעסק במקרקעין ולקחת אותו רק בגלל שהוא זול, זה יכול לגרום לך להיות חשוף לתביעות שונות. אם אתה מוכר או קונה נכס, אני מזמינה אותך לחייג אליי עוד היום כדי לדון על האפשרויות שלך.

דיני המקרקעין מקיפים את כל ההיבטים השונים של הענף הנד״לן.

תחום משפט זה מבוסס על מספר חוקים התקפים במדינת ישראל, לרבות חוק המקרקעין הישראלי המסדיר את כל העניינים המשפטיים האזרחיים הנוגעים למקרקעין במסגרתו.

חוק התכנון והבנייה (1965), המתווה את עבודתם של מוסדות התכנון הישראלים על בסיס מסגרת זו,

חוק המכר בדירות (1974) פועל לשיפור הזכויות והגישה שיש לרוכשי דירות

חוק הגנת הדייר (1972) מכסה את החובות והזכויות של בעלי הדירות והשוכרים.

ישנם הרבה חוקים מסובכים המכסים היבטים שונים של עסקאות מקרקעין. לדוגמה, חוקי הרישוי והמיסוי.

חוק המקרקעין

חוק המקרקעין קיים כבר זמן רב, והוא אחד החוקים החשובים ביותר בתחום ענייני המקרקעין.

הוא מתמודד עם מגוון רחב של היבטים – כולל מהי בעלות על נכס, מהו תהליך הרישום וכיצד לקבוע אם מישהו הוא השותף שלך.

עורך דין מקרקעין מומלץ – למה זה חשוב

סביר להניח שכולנו נצטרך לעבוד עם עורך דין מקרקעין בחיינו,

צוות המומחים המשפטי המיומן של משרדינו יכול לעזור לך לטפל בכל הצרכים המשפטיים שלך. עו״ד חן בוארון טרסיוק היא אחת מעו״ד בתחום המקרקעין המומלצים ביותר בתחום, והיא מספקת את כל השירותים הקשורים למקרקעין החל מחוזי מכר פשוטים ועוד עסקאות מקרקעין מורכבות יותר.

משרדנו הינו משרד בוטיק יוקרתי אשר מתמחה בתחום הנדל"ן והמקרקעין על כל נושאיו ומעניק שירות וייעוץ משפטי מקצועי, יעיל ותכליתי- בגובה העיניים וביחס אישי. כל עסקה בתחום הנדל"ן והמקרקעין הינה עסקה חשובה מורכבת ומסוכנת. שהרי היא ככל הנראה אחת העסקאות הגדולות היקרות והמשמעותיות ביותר שאדם עושה בחייו. על כן ישנה חשיבות רבה לבחירה בעורך דין מקצועי ומנוסה אשר יקדיש את כל מאמציו על מנת לסייע לכם להשלים את העסקה בהצלחה רבה.

איך בוחרים עורך דין מקרקעין מומלץ ?

אין ספק כי בחירה של עורך דין מקרקעין מומלץ היא משימה מורכבת שדורשת את תשומת ליבכם המלאה. עורך הדין הנבחר יכול להיות זה שיסייע לכם להשלים עסקאות חשובות ויאפשר מהלך עבודת תקין אשר ישמור על האינטרסים שלכם. בעת בחירה של עו"ד, שימו לב לנקודות הבאות:

  • תחום התמחות – אחד הדברים החשובים ביותר שיש לוודא טרם שכירת שרותיו של עורך דין, הוא העבודה כי משרד ע"ד הנבדק אכן מתמחה בתחום המקרקעין והנדל"ן. זאת לצד העובדה כי המשרד בעל הניסיון מוכח, שימו לב שמה שחשוב זה לא שנות הנסיון, אלא נפח הנסיון עצמו , כלומר יכול להיות עורך דין שקיבל רישיון לעריכת דין לפני 10 שנים אבל ליווי מס חד ספרתי של עסקאותבמקרקעין, לעומת עורך דין שקיבל רישיון לפני שנתיים אבל בכל יום ויום הוא מלווה עשרות עסקאות מקרקעין. אז למי יש יותר "ניסיון?
  • פגישה אישית – בעת הפגישה עם עורך הדין הנבחר על ידכם, שאלו אותו על ניסיונו בתחום ותארו לו את העסקה בגינה פניתם לבקש את עזרתו. תסמכו על האינטואיציה שלכם, במידה ואתם מרגישים כי אכן קיימת כימיה עם עורך הדין, הרי שגם ניהול התיק שלכם יוכל להתבצע בצורה יעילה יותר ואתם תרגישו בטוחים ופתוחים יותר לשיתוף הפעולה החשוב שעומד בפניכם. תבדקו שהעו"ד אכן מעניק לכם יחס אישי ומדבר אתכם ב"גובה העיניים". הרבה פעמים עורכי דין מדברים בשפה משפטית שלא בהכרח ברורה או מוכרת למי שלא מכיר וחי את התחום, ואל תתביישו לשאול כל דבר שלא ידוע או לא מובן לכם. זכרו שידע הוא כח וככל שתדעו יותר כך תרגישו יותר חזקים לקראת העסקה הכי יקרה בחייכם.

אל תוותרו על עו"ד מקרקעין מקצועי

לעיתים הפיתוי לוותר על שירותיו של עו"ד מקרקעין עלול להופיע מתוך הרצון לחסוך בשכר הטרחה שלו. אך חשוב לזכור כי אין תחליף לעבודתו המיומנת והמקצועית של עורך דין אשר שומר על האינטרסים שלכם, ובסופו של דבר- מגן עליכם ועל הכסף שלכם. משרדה של חן בוארון מתחייב לאיכות השירות, למקצועיות, יסודיות, אחריות, זמינות מירבית ויחס אישי לכל לקוח ולקוח.

  • המידע המוצג במאמר הינו מידע כללי בלבד, ואינו מהווה כיעוץ ו/או חוות דעת משפטית ו/או תחליף לייעוץ משפטי.
  • אין להעתיק ו/או להפיץ מאמר זה במלואו או בחלקו.

אהבתם את התוכן? שתפו עם חברים

Facebook
WhatsApp
Email
LinkedIn
Telegram
לליווי משפטי אישי מעו"ד מקרקעין מנוסה
שלחו לי הודעה בוואטסאפ ואחזור אליכם בהקדם!
הירשמו לניוזלטר שלנו
+ קבלו כל חודש את מגזין הנדל״ן עם החדשות החמות ביותר!

*הרשמה למגזין מהווה אישור להצטרף לרשימת התפוצה של משרד עורך דין נדל"ן חן בוארון

איתכם לאורך כל הדרך.

ליווי משפטי מקצועי בקניית / מכירת דירה יכול לחסוך הון.

לשאלות ופרטים נוספים, שלחו לי הודעה בוואטסאפ!

עו''ד מקרקעין חן בוארון טרסיוק
בואו נדבר על העסקה שלכם