fbpx
אייקון אתר חן בוארון עו״ד

עורך דין מקרקעין ברמת גן

מעוניינים בליווי משפטי מקצועי, יסודי ובגובה העיניים בתחום המקרקעין-נדל"ן? בואו נשוחח!

אם הגעתם לכאן, יש להניח כי אתם נמצאים בתהליך של קניית בית או דירה למגורים, רכישת נכס מקרקעין להשקעה או סגירה של עסקת נדל"ן מסחרי, וזקוקים לשירותי עורך דין מקרקעין ברמת גן. בשעה טובה ומוצלחת! עו"ד חן בוארון – מייסדת הזמן לנדל"ן 2021™ ומנכ"לית משרד הבוטיק "עורכי דין מקרקעין חן בוארון", מסבירה כיצד בעזרת תמהיל ייחודי של שירותים, ניתן למזער את הסיכונים ואף לחסוך משמעותית בהוצאות הכרוכות בעסקה. שווה לקרוא ולהכיר!

על ה- "אקס פקטור" בעסקאות מקרקעין ונדל"ן

נעים להכיר, שמי עו"ד חן בוארון. אני בעלת משרד עורכי דין במרכז, המתמחה בליווי משפטי מקצועי לעסקאות מקרקעין ופרויקטי התחדשות עירונית והשבחה (תמ"א 38, פינוי בינוי, חיזוק מבנים ועוד).

לאורך שנות עבודתי הרבות כעורכת דין בתחום הנדל"ן והמקרקעין, הספקתי ללוות מאות לקוחות מרוצים במגוון רחב של עסקאות נדל"ן ומקרקעין: החל מעסקאות מכר ורכישה של דירות ובתים, ועד לליווי משפטי של עסקאות נדל"ן גדולות, ובכללן פרויקטי תמ"א 38, תוכניות פינוי בינוי, וייצוג משפטי לקבלנים ויזמי נדל"ן. היכרותי ארוכת השנים עם שוק הנדל"ן והידע העשיר שצברתי במהלך עבודתי כעורכת דין מקרקעין, מאפשרים לי לספק ללקוחותי פתרונות יצירתיים גם כשמדובר בעסקאות מקרקעין ונדל"ן מורכבות, תוך שמירה על יושרה מקצועית והתאמה לצרכי הלקוח. 

ה"אני מאמין" של עורכת דין חן בוארון

אני מאמינה כי כל יזם וכל משפחה העומדים לקראת עסקת נדל"ן ונזקקים לשירותיו של עורך דין מקרקעין ברמת גן, ראויים לליווי משפטי ברמה הגבוהה ביותר. אולם בעיני ייצוג משפטי איכותי נמדד לא רק בנסיונו המקצועי של עורך הדין, אלא בראש ובראשונה, במחויבותו להשלמתה של עסקת הנדל"ן של לקוחותיו על הצד הטוב ביותר, תוך מזעור סיכונים ומקסום זכויותיו של הלקוח.
אי לכך, הליווי המשפטי שאני מספקת לעסקאות מקרקעין מתחיל בביצוע בדיקות מקדימות יסודיות של כל פרטי העסקה בפן המשפטי, וממשיך בניסוח של הסכמי מכר קפדניים, וזאת כאמור,
במטרה להגן על האינטרסים של הלקוח ולמצות את זכויותיו בעסקה במלואן. 

משרד עו"ד חן בוארון – כל הפתרונות במקום אחד

במסגרת סל השירותים שמשרדי מספק בתחום הנדל"ן-מקרקעין, כלולים: 

  • ליווי מלא ומקיף בעסקאות נדל"ן ומקרקרעין עד להשלמת העסקה בהצלחה
  • בדיקות מדוקדקות של פרטי עסקת המקרקעין / נדל"ן
  • בדיקת כדאיות העסקה ללקוח
  • תכנון מס בעסקאות מקרקעין
  • הובלת תהליך המשא ומתן בעסקה
  • ניסוח הסכמי מכר / רכישה מדויקים, מפורטים והוגנים 
  • רישום והעברת זכויות בטאבו

כפי שאתם ודאי יודעים, על מנת שכל זה יתאפשר, נדרשת נכונות מצד עורך הדין שבחרתם,
לספק שירות אישי, אכפתי וקשוב לאורך כל הדרך. חשוב לי שלקוחותי יבינו היטב על מה הם חותמים ומסיבה זו, אני מקפידה להיות זמינה תמיד לשאלות – החל משלב הייעוץ הראשוני ועד לסיומה המוצלח של העסקה בהעברת הנכס לחזקת בעליו החדשים ורישום זכויותיהם בו בהתאם לדרישות החוק.

משרד עו"ד חן בוארון – ליווי עסקאות מקרקעין בשיטת "כלים שלובים"

משרד עו"ד חן בוארון פועל בשיתוף פעולה מלא עם נותני שירותים משלימים בתחום המקרקעין והנדל"ן. אנו מקפידים לעבוד עם אנשי המקצוע המובילים בתחום, על מנת לאפשר ללקוחותינו ליהנות משקט נפשי בעסקאות מכירה ורכישה של מקרקעין, בעלות אטרקטיבית במיוחד.

יחס אישי ואכפתי או מקצועיות ומקצוענות? אתם לא צריכים לבחור

משרד עו"ד חן בוארון הינו משרד בוטיק המתמחה בעולמות הנדל"ן והמקרקעין.
מאחר ושוק הנדל"ן הוא שוק דינמי ומשום שחשוב לנו לספק ללקוחותינו ליווי משפטי איכותי ללא פשרות, צוות המשרד מקפיד תמיד להיות "עם האצבע על הדופק" בכל הנוגע לשינויים החלים בחקיקה ובפסיקה. כמייסדת המשרד אני מאמינה כי המקצועיות והמקצוענות של עורך דין מקרקעין ברמת גן ובכלל, אינה צריכה לבוא על חשבון שירות אכפתי, אדיב, סבלני ומכבד. על כך יעידו חוות הדעת החיוביות הרבות שקיבלנו מלקוחותינו לאורך השנים.

למה כדאי לבחור בעו"ד חן בוארון לעסקת מקרקעין ברמת גן?

אף שעל הצלחותיי הרבות יעידו אינספור המלצות מלקוחות מרוצים, אני מאמינה כי בכל הנוגע לבחירת עורך דין מקרקעין ברמת גן שילווה את רכישת או מכירת הנכס שבבעלותכם, אין תחליף להתרשמות אישית. לכן אני מזמינה אתכם להגיע לפגישת ייעוץ ראשונית, על מנת שתוכלו לקבל תשובות לשאלותיכם, ולהתרשם ממקור ראשון כי אתם בידיים טובות.

מעוניינים בליווי משפטי מקצועי, יסודי ובגובה העיניים בתחום המקרקעין-נדל"ן? בואו נשוחח!

נכסי נדל"ן ומקרקעין היוו מאז ומתמיד השקעה רצינית שיכולה להניב תשואות משמעותיות. כך שאין זה מפתיע כי כל העסקאות הללו מבוצעות בעזרתו הצמודה של עורך דין מקרקעין ברמת גן. זאת משום ששירותיו של עו"ד מקצועי יכול לחסוך כספים רבים ולהגן עליו מפני השקעה לא מוצלחת בבחירת נכס. משרדה של עורכת הדין חן בוארון , המתמחה בתחום המקרקעין , ישמח לעמוד לרשותכם על מנת להביא בהמשך לרווחים נאים שיניב הנכס אותו תבחרו.

אילו שירותים מספק עורך דין מקרקעין ברמת גן

בתחום דיני מקרקעין תזדקקו לשירותיו של עורך דין מקרקעין ברמת גן. זאת משום שביצוע עסקה ללא עזרתו של עורך הדין עלולה להסתיים בצורה לא טובה ולעלות לכם ביוקר.

עורך דין מקרקעין ברמת גן יכול לסייע לכם בתחומים הבאים:

  • ביצוע בדיקות משפטיות מקיפות ברשויות או בגופים הרלוונטיים בנוגע לנכס.
  • ליווי משפטי במסגרות שונות של משא ומתן.
  • ליווי פרויקטים של התחדשות עירונית ובכללם תמ"א 38, פינוי בינוי עסקאות קומבינציה וכד'.
  • ניסוח ועריכת חוזים והסכמים (הסכם מכר ו/או הסכם שכירות). הכוללים גם חוזי דירות, בתים, מגרשים, חנויות, קרקעות, משרדים, משקים חקלאיים ועוד.
  • ליווי במכירה או רכישה של קרקעות , בתים פרטיים, דירות מקבלן ודירות יד 2.
  • שירותי ליטיגציה וייצוג בבתי משפט.

איך לבחור את העו"ד המתאים ביותר?

כל עסקת נדל"ן עלולה לעלות לנו מאות אלפי שקלים (ובמרבית המקרים- מיליוני שקלים) , כך שברגע שמתעוררות שאלות בנוגע לנכס המדובר עלינו להיוועץ באיש מקצוע שמבין ומתמחה בעניין. רק עורך דין אשר מתמחה בתחום דיני המקרקעין יהיה מנוסה מספיק על מנת לספק עבורכם את הייעוץ היעיל ביותר ולענות על כל שאלה בצורה המקצועית ביותר. היחס האישי והמקצועי של עורך הדין כלפיכם יאפשר לכם להבין בצורה טובה יותר עד כמה הוא מקצועי ומיומן במלאכתו, ויעניק לכם בטחון ושקט נפשי שאתם כלכך צריכים בעסקה גדולה וחשובה זו.

חן בוארון, מייסדת משרד עורכי דין הינה עו"ד מקצועית אשר מתמחה בעיקר בתחום הנדל"ן והמקרקעין על כל נושאיו, ובכללם: עסקאות מכר ורכישה של דירות יד שנייה, עסקאות רכישה מקבלן, ליווי וייצוג חברות קבלניות, הסכמי שכירות, עסקאות קומבינציה, תמ"א 38, פינוי בינוי, מיסוי מקרקעין וכד'.

  • המידע המוצג במאמר הינו מידע כללי בלבד, ואינו מהווה כיעוץ ו/או חוות דעת משפטית ו/או תחליף לייעוץ משפטי.
  • אין להעתיק ו/או להפיץ מאמר זה במלואו או בחלקו.

אהבתם את התוכן? שתפו עם חברים

Facebook
WhatsApp
Email
LinkedIn
Telegram
לליווי משפטי אישי מעו"ד מקרקעין מנוסה
שלחו לי הודעה בוואטסאפ ואחזור אליכם בהקדם!
הירשמו לניוזלטר שלנו
+ קבלו כל חודש את מגזין הנדל״ן עם החדשות החמות ביותר!

*הרשמה למגזין מהווה אישור להצטרף לרשימת התפוצה של משרד עורך דין נדל"ן חן בוארון

איתכם לאורך כל הדרך.

ליווי משפטי מקצועי בקניית / מכירת דירה יכול לחסוך הון.

לשאלות ופרטים נוספים, שלחו לי הודעה בוואטסאפ!

עו''ד מקרקעין חן בוארון טרסיוק
בואו נדבר על העסקה שלכם