fbpx
אייקון אתר חן בוארון עו״ד

עורך דין ירושות וצוואות במרכז

במידה ואתם מחפשים עורך דין צוואות וירושות במרכז, משרד עורכי דין חן בוארון הוא ללא ספק המקום הנכון בעבורכם. קיימים אנשים רבים אשר ייתכן ולא יזדקקו לשירותיו וייעוצו של עורך דין פלילי או לא בהכרח יגישו תביעה משפטית, אך אין אדם אשר לא ייתקל בשלב מסוים בחייו בתחום הירושות והצוואות. לצערנו, הסיבה היא אמנם עצובה, אך בשעה שאדם נפטר ישנו צורך להסדיר את אופן החלוקה של רכושו, בצוואה או על ידי ירושה מכוח הדין.

חשיבותו של עורך דין ירושות וצוואות במרכז

עורך דין ירושות וצוואות במרכז יכול לסייע לכם בתחומים שונים, לרבות עריכת צוואות, הגשת בקשות לצו ירושה או צו קיום צוואה לרשם הירושות או בית דין רבני, רישום צוואות וירושות בלשכת רישום המקרקעין (טאבו) ועוד. כך שחשוב לזכור כי אין זה מומלץ לוותר על שירותיו של עורך דין מקצועי אשר עוסק בדיני הירושה והצוואה.

עוד בשלב כתיבת ועריכת הצוואה אתם תזדקקו לשרותיו של עורך דין צוואות וירושות. קיימים חוקים וכללים ברורים בנוגע לאופן בה הצוואה יכולה להיכתב, זאת על מנת שהצוואה תחשב כחוקית ותהיה קבילה בבית המשפט או בכל מקום אחר בו היא נדרשת. עורך הדין יכול לסייע לכם לטפל בכתיבת הצוואה בפעם הראשונה, עריכת שינויים בה בהמשך הדרך ואף שמירה על הצוואה. זכרו כי בהעדרה של הצוואה, במידה ואם נפטר האדם, הרי שכל רכושו יחולק בין יורשיו על פי דין במודל קבוע. הצוואה יכולה לסייע לכם להעניק עוגן בטוח להון המשפחתי ולהבטיח את בטיחותם הכלכלית של האנשים היקרים לכם.

טיפול במימוש והתנגדות לצוואה

חן בוארון משרד עורכי דין, עוסק גם בכל נושאי המימוש וההתנגדות לצוואה. בכדי לממש את הצוואה ישנו צורך בקבלת צו קיום ירושה מרשם הירושות. על מנת להתנגד לכתוב בה, מתעורר הצורך להעביר את הדיון לידי בית המשפט לענייני משפחה. חשוב לזכור כי על התעסקות במימוש או התנגדות לצוואה חייב להתבצע על ידי עורך דין ירושות וצוואות מקצועי ומיומן בלבד.

  • המידע המוצג במאמר הינו מידע כללי בלבד, ואינו מהווה כיעוץ ו/או חוות דעת משפטית ו/או תחליף לייעוץ משפטי.
  • אין להעתיק ו/או להפיץ מאמר זה במלואו או בחלקו.

אהבתם את התוכן? שתפו עם חברים

Facebook
WhatsApp
Email
LinkedIn
Telegram
לליווי משפטי אישי מעו"ד מקרקעין מנוסה
שלחו לי הודעה בוואטסאפ ואחזור אליכם בהקדם!
הירשמו לניוזלטר שלנו
+ קבלו כל חודש את מגזין הנדל״ן עם החדשות החמות ביותר!

*הרשמה למגזין מהווה אישור להצטרף לרשימת התפוצה של משרד עורך דין נדל"ן חן בוארון

איתכם לאורך כל הדרך.

ליווי משפטי מקצועי בקניית / מכירת דירה יכול לחסוך הון.

לשאלות ופרטים נוספים, שלחו לי הודעה בוואטסאפ!

עו''ד מקרקעין חן בוארון טרסיוק
בואו נדבר על העסקה שלכם